FRÅGA OM HELGTRÄFF !!

Här lägger vi in intressanta arrangemang och träffar.

Re: FRÅGA OM HELGTRÄFF !!

Inläggav Hook » tis 21 jun 2011, 14:20

Om det blir Lördagen den 20 Aug. så är det ju ganska gott om tid att sprida budskapet och ev. få in det i någon evenemagnskalender tex SMFF och Allt om Hobby.
Uffe
Hook

Inläggav Staffan B » mån 20 jun 2011, 22:13

Datumet kan nog vara ok. vi får hoppas att vi får lite värme.
Kan tänka mig att de flesta ? har semester juli, början aug. Gissningsvis!Parkering går väl alltid att lösa på något sätt, ex. kör ner grejerna o parkera någon annanstans.
Vad säger ni GUBBAR ?? :?: Förresten är det ju också ett bra sätt att presentera oss och vad vi sysslar med.
Den Gamle
Användarvisningsbild
Staffan B
Ordförande

Inläggav Hook » mån 20 jun 2011, 12:36

Den 20 Augusti är veteranträffen på stora fältet då händer mycket där nere och en hel del att se på , det kanske är väl sent på sommaren och ett problem är parkeringsplatser, men alla problem går att lösa.
Uffe N.
Hook

Inläggav Staffan B » sön 19 jun 2011, 13:25

Finns ju bra mutor vet ja. Utlandsresor,minkpälsar m.m.
Den Gamle
Användarvisningsbild
Staffan B
Ordförande

Inläggav Emil » sön 19 jun 2011, 12:22

Bra initiativ! Jag är med. Dock har jag samma problem som Wrang, vilket vi också delar med 80% av sveriges befolkning. Om familjen hänger på eller inte, återstår att se. Barnen kan man alltid bestämma över.......
Användarvisningsbild
Emil

Inläggav Staffan B » sön 19 jun 2011, 10:15

Ja Magnus en del har det tufft, sedan har man ju även arbetsgivaren hemma som man måste övertyga om att detta är "mycket" viktigt.
Vi får hoppas det blir en fin eftersommar/höst, har vi tur så funkar det säkert bort i aug./ sep. De flesta har väl troligtvis sina semestrar nu framigenom. Vi spinner vidare så får vi se om inte det löser sig.
Som sagt, HÖR AV ER !!
Den Gamle
Användarvisningsbild
Staffan B
Ordförande

Låter okey!

Inläggav magnuswrang » sön 19 jun 2011, 09:20

Nu har jag ju iförskaffat mig en ny radio 2.4 fått till backa motorn från Östersund nu går den så det är väl bara att sätta igång.
Men min arbetsgiavre tycker att jag inta ska vara hemma dom närmaste veckorna åker till örebro på Måndag kommer hem till midsommar åker vecka därefter tillbaka till örebro..sen var det visst helg arbete i mantorp ,Pusst..men det fanns visst sem i hans Kalender. Bild
Mvh Magnus W
Användarvisningsbild
magnuswrang

Inläggav Johan R » lör 18 jun 2011, 14:47

Det var bättre förr :D

Härligt initiativ Staffan.

Det vore riktigt kul!

// Johan
Användarvisningsbild
Johan R

FRÅGA OM HELGTRÄFF !!

Inläggav Staffan B » lör 18 jun 2011, 00:54

För många år sedan när jag var med i klubben första omgången hade vi en mycket trevlig träff när vi flög på lördagen, grillade och tog ett par pilsner på kvällen. vi hade et stort tält och musikanläggning , ett gäng sov över i tältet och hade det allmänt mysigt. Nu är frågan, finnes det något intresse av att göra en liknande grej igen någongång framöver?
Stort partytält har jag + pa system. Skulle vara kul om vi kunde få ihop ett skapligt gäng. Det finns ju olika möjligheter att lägga upp det, Ex. typ familjedag på dagen med respektive kvinnor o barn med grillning m.m. Sedan kör vi hem dem och lever rövare :D
Fundera på detta och kom med ide'er och förslag till olika varianter, även förslag på tidpunkt. HÖR AV ER !!!! Bild Ps: Det går bra att ringa också om ni vill. 0322-43188 0708-545294
Staffan B
Den Gamle
Användarvisningsbild
Staffan B
Ordförande

Föregående

Återgå till Arrangemang, träffar m.m.