21:e april

Skriv något om när du var ute och flög!

Re: 21:e april

Inläggav Staffan B » lör 27 apr 2013, 00:33

Emil skrev:Det är faktiskt jobbigare med de som kommer ner på fel sätt...eller det gjorde den ju faktiskt inte. Den fastnade ju i ett träd. Den sitter föresten fortfarande på skämshyllan ;) Håller på att läsa på lite om "flutter"...

Som tur är finns det som du säger några fler som skall få bekänna färg innan sommaren är över, dock har jag nog inte lika många som dig :D Hur var det nu hellre 239 kärror i byggboden än 1 i luften, eller var det tvärt om? :lol:

Vänta tills ni får höra den lille Saiton, det är för skön! prrrrrrrrprrrrrrr

Inte mitt fel att folk vräker kärror på mig. :oops:
Men jag kommer också vara på fältet och brumma :D
Den Gamle
Användarvisningsbild
Staffan B
Ordförande

Inläggav Emil » tor 25 apr 2013, 20:26

Det är faktiskt jobbigare med de som kommer ner på fel sätt...eller det gjorde den ju faktiskt inte. Den fastnade ju i ett träd. Den sitter föresten fortfarande på skämshyllan ;) Håller på att läsa på lite om "flutter"...

Som tur är finns det som du säger några fler som skall få bekänna färg innan sommaren är över, dock har jag nog inte lika många som dig :D Hur var det nu hellre 239 kärror i byggboden än 1 i luften, eller var det tvärt om? :lol:

Vänta tills ni får höra den lille Saiton, det är för skön! prrrrrrrrprrrrrrr
Användarvisningsbild
Emil

Inläggav Staffan B » ons 24 apr 2013, 22:19

Blir nog en jobbig sommar för dig med alla maskiner du får äran att ta upp ;)
Den Gamle
Användarvisningsbild
Staffan B
Ordförande

Inläggav Linkan » tis 23 apr 2013, 20:30

Härligt med lite framgång igen :) . Har varit ute ett par gånger men enbart "fuskflugit" med min lilla edf. Snart blir det flygning på riktigt!
Att mäta är att veta
Användarvisningsbild
Linkan

21:e april

Inläggav Emil » sön 21 apr 2013, 20:32

En härlig flygkväll i vårens tecken. Lite byigt till en början, men sedan mojnade det helt. Jag och Palle viftade lite med varsin SU-31 och sedan ny-premiärade jag min QB-20 med ny motor. En Saito-40FS, en härlig tingest som puttrar på hur skönt som helst. Mr Wrang med dotter svängde förbi och visade upp sin nya frigolitbit i P-40 utförande. Riktigt tjusig och med gyro och allt. Nu är vi på G igen!! :D
Användarvisningsbild
Emil

Återgå till Flygblogg