Klubbträff 19/5

Information, kallelser till möten och inbjudan till aktiviteter i klubben

Re: Klubbträff 19/5

Inläggav Linkan » ons 22 maj 2013, 20:55

Bilder var det ja!

Bild

Bild

Bild

Bild
Att mäta är att veta
Användarvisningsbild
Linkan

Inläggav redbaron » tis 21 maj 2013, 20:45

Tog inga bilder tyvärr men de va kul med så många fina maskiner på marken och i luften. :P

Hoppas komma ut till fältet några fler gånger i sommar än förra sommaren ;)

/Afro
Användarvisningsbild
redbaron

Inläggav Staffan B » mån 20 maj 2013, 23:02

Ingen som har några bilder från Söndagens flygträff ??? Ifall att: tryck in några. :?: :P
Den Gamle
Användarvisningsbild
Staffan B
Ordförande

Inläggav Staffan B » sön 19 maj 2013, 09:50

Johan J skrev:Dyker nog upp vid fyrasnåret jag med. Är det blåsigt får man fokusera på äta ;)

Ett varningen ord bara! Strödde på en omgång järnsulfat till i torsdags, kollade senast idag och det har inte gått ned i marken än. Behövs nog regn..
Har ni små barn med er får ni kolla så de inte äter av de små fina gula saker som ligger i gräset..

Det ser enligt rapporterna ut som behovet av regn kommer idag. Fast om det kommer imorgon hade ju inte gjort något. :cry: jag åker ändå in till stan , kan ju ev. snickra lite på stommen till stugan. ;)
Den Gamle
Användarvisningsbild
Staffan B
Ordförande

Inläggav Johan J » lör 18 maj 2013, 18:37

Dyker nog upp vid fyrasnåret jag med. Är det blåsigt får man fokusera på äta ;)

Ett varningen ord bara! Strödde på en omgång järnsulfat till i torsdags, kollade senast idag och det har inte gått ned i marken än. Behövs nog regn..
Har ni små barn med er får ni kolla så de inte äter av de små fina gula saker som ligger i gräset..
Användarvisningsbild
Johan J

Inläggav cabal_se » tor 16 maj 2013, 21:27

Med tio kilo korv i skuffen får jag nog lämna flygetyget hemma, men skall det grillas så skall det! ;)
16-tiden låter rimligt bara det nu mojnar lite för mina små klena flygmaskiner är inget som klarar sig i byarna vi har haft under veckan.
Men komma hälsa och titta är ju trevligt det också :)
cabal_se

Inläggav Linkan » tor 16 maj 2013, 21:03

Det blir kul! Kommer nog ut tidig eftermiddag. Mycket korv är alltid bra att ha med sig, både gott och nyttigt vill jag påstå... Oj, kommer Staffan ut :shock: . Då kanske man ska ta med hjälm och annan skyddsutrustning. Karta och kompass kan också komma att behövas, f-n vet om man inte ska släpa med dykargrejer också :D :D . Tolka det som ni vill :lol: :lol: :lol:
Att mäta är att veta
Användarvisningsbild
Linkan

Inläggav Emil » tor 16 maj 2013, 18:59

Jag är på! Om vädergudarna och volymen i bilen fungerar tar jag med mig 2 dubbeldäckare som skall premiärflygas. Får vi till det har Jonas lovat att hjälpa till med Gladiatorn och Staffan kommer att fotografera. Dock kommer jag nog inte förrän vid 16-tiden.
Användarvisningsbild
Emil

Inläggav Staffan B » tor 16 maj 2013, 13:10

cabal_se skrev:Låter riktigt lovande!

Som lite av en gröngöling så måste jag fråga vad som gäller :) Vilken tid? Man tar med sig egen mat och dryck, skall man ta med grill oxå? Alla sina, hmmm, (kanske) två flygmaskiner och ett gott humör. Är det något annat man kan bidra med?

Beror lite på vädret, blir det bra så anländer nog de första redan på förmiddagen. Grill finnes på plats, mat o dryck tar vi med, finns även dricka i klubbstugan.
Bidra med ???? 10 kg. korv, Linkan kommer! :lol: :lol: :lol:
Den Gamle
Användarvisningsbild
Staffan B
Ordförande

Inläggav cabal_se » tor 16 maj 2013, 12:11

Låter riktigt lovande!

Som lite av en gröngöling så måste jag fråga vad som gäller :) Vilken tid? Man tar med sig egen mat och dryck, skall man ta med grill oxå? Alla sina, hmmm, (kanske) två flygmaskiner och ett gott humör. Är det något annat man kan bidra med?
cabal_se

Nästa

Återgå till Information, möten och aktiviteter