1 MAJ 2014

Allt som berör modellflyg

Re: 1 MAJ 2014

Inläggav Staffan B » tis 15 apr 2014, 22:02

Hade tur fick en avbokning nu på Torsdag så det är inga problem Johan. Vet inte när du åker till tippen men det hade varit bra om vi fått bort betongplintarna också. Kan vi lösa det på något sätt, de är ganska tunga vill jag minnas. Jag hjälper naturligtvis till. Eller är det någon annan som är ledig ? Hör av er ...
Den Gamle
Användarvisningsbild
Staffan B
Ordförande

Inläggav Staffan B » tis 15 apr 2014, 19:32

Kärra har jag, skall bara försöka få den besiktad innan. Jag hör av mig i frågan annars kan jag nog ta firmakärran :-)
Den Gamle
Användarvisningsbild
Staffan B
Ordförande

Inläggav Johan J » tis 15 apr 2014, 18:19

Well done! Du hade kärra va? Jag har ingen kärra men väl dragkrok. Får jag låna din kärra på onsdagen så kan jag köra ett lass gips till tippen då, är ledig och tänkte vika dagen till förberedelser.
Användarvisningsbild
Johan J

1 MAJ 2014

Inläggav Staffan B » tis 15 apr 2014, 13:02

Hallå folket ! Tog kontakt med Jörgen på Ragnsells och bokade en binge till 1 Maj så det inte strular på slutet. De ställer ner den Onsdagen 30 April och hämtar den på Fredag 2 Maj. Efter lite diskussion om priser så rekommenderade han att vi bara slänger i trävirket. Gips och annat skräp typ betong,metall mm. gör att det blir betydligt dyrare med sortering. Gipset mm. som ligger på underredet är det bättre vi kör bort med egna kärror. Är det någon som känner sig hugad så får ni gärna åka ner och börja på Onsdagen om ni vill och har energi över. OBS!! Ta med stövlar för det är ganska vått där. Ska tajma med åkarn så han ställer bingen så nära som det är möjligt.
Frågor ??
Den Gamle
Användarvisningsbild
Staffan B
Ordförande

Föregående

Återgå till Allmänt