UNDRAN ???

Allt som berör modellflyg

Re: UNDRAN ???

Inläggav magnuswrang » ons 08 apr 2015, 20:05

Kör på Facebook låter grymt lite i tiden.Då kan vi ha en sluten grupp på messenger som säger till när vi åker upp har det i Fotbollen inga andra ser vad vi skriver som inte är med på den gruppen.
Mvh Magnus W
Användarvisningsbild
magnuswrang

Inläggav PeterJ » ons 08 apr 2015, 11:03

Vi skall inte skaffa en Facebook-sida då, det vore väl i tiden? Där är det lätt och smidigt att göra inlägg samt ladda upp bilder och filmer direkt från mobilen. Det är även lätt att starta och administrera en Facebooksida. Jag kan ta på mig det om detta är intressant.
PeterJ

Inläggav Claes W » tis 07 apr 2015, 21:48

Och om vi ändå är inne på förbättringar: Kan inte förstasidan göras lite roligare?? En besökare borde kanske mötas av något annat än en uppmaning att betala årsavgiften - det har väl de allra flesta medlemmarna gjort vid det här laget o de som inte är medlemmar bryr sig nog inte så mycket om just de uppgifterna??
Claes W

UNDRAN ???

Inläggav Staffan B » sön 05 apr 2015, 18:58

Hejsan, sitter och tittar på gallerisidan. Den ser likadan ut som alltid. Är det ingen fler som kan klämma in lite bilder på sina maskiner, såna man har/haft. Det vore kul att se fler aktörer här. Det är ju vårt första ansikte utåt övriga världen ;) Och jag vet att det finns mängder av maskiner i våra stugor....
Den Gamle
Användarvisningsbild
Staffan B
Ordförande

Föregående

Återgå till Allmänt