DIV FLYGPLAN

Ingen plats till nya kärran?
Lägg in en annons här, du kanske fyller någons tomma hyllor!

DIV FLYGPLAN

Inläggav Staffan B » mån 18 apr 2016, 21:22

Hej killar, min bror la av modellflyget för många år sedan och hans son har varit och hämtat hem diverse plan. Har försökt hjälpa till att försöka pussla ihop vad som hör till vad. Han behöver bli av med detta för han flyger inte själv samt att det tar en del plats. Priser blir humana i förhållande till hur komplett det är. någon som tycker det är spännande att försöka få klara dem, hör av er till mig så länkar jag ihop er. Tog några bilder så får ni en uppfattning.
Bild
Tyvärr missade jag lite på denna bild men det är en glasfiberseglare på 3 meter som kräver lite som vi säger "kärlek" Kropp och vingar ok men skevroder är bortkopplade ?? Pupen till höger är borta redan!
Bild
Klassisk Sig j3 Cub 1800 spännvidd ,sitter en fs40 i den nu. Lite rep i skjärten, dukas om ??
Bild
Bild
Bild
Ryan, kropp,vinge byggd, mycket jobb återstår, många plastdetaljer kåpor, hjulkåpor som skall monteras
Bild
Bild
P40 en hel del jobb återstår, skalainredning medföljer.
Bild
Bild
Bild
Spitfire 40 storlek,Dynaflite, en hel del jobb återstår som synes.
Bild
Elseglare 1900 spännvidd utan motor. Montering av en borstlös motor är inte allt för svårt.
Bild
Mister Mulligan, en liten frigokärra för elmotor, motor medföljer fast det är en borstad med växel. Orörd i kartong, gullig på hatthyllan :)
Bild
Ja ?? troligtvis en f3a kropp som köpts på någon marknad. Resten får man uppfinna själv.
Fanns även en Josefin, helt ok, bara motor och radio så.... ingen bild :?
Dessutom fanns en del roliga ritningar

Som sagt hör av er med fler frågor om ni hittar nåt kul projekt
Den Gamle
Användarvisningsbild
Staffan B
Ordförande

Återgå till Sälja